Son dakika haberler
  • BIST 100

    14227,10%0,41
  • DOLAR

    42,83% -0,01
  • EURO

    50,38% 0,01
  • GRAM ALTIN

    6167,97% -0,03
  • Ç. ALTIN

    10014,28% 0,00

Samsung Türkiye’ye Tüketici Memnuniyeti Ödülü

Samsung Türkiye, Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen 28. Geleneksel Tüketici Ödülleri’nde satış sonrası servis ve hizmetler için uyguladığı müşteri odaklı çözümler ile ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’ ödülünün tekrar

Teknoloji 25.12.2025 09:32:00
Samsung Türkiye’ye Tüketici Memnuniyeti Ödülü

Samsung Türkiye’ye Ticaret Bakanlığından “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma” Ödülü!

 

 

 

Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen ve müşteri memnuniyeti alanında ülkemizde kamu tarafından verilen ilk ve tek ödül organizasyonu olan Geleneksel Tüketici Ödülleri’nin 28’incisi Bakan Prof. Dr. Ömer Bolat’ın katılımıyla, 19 Aralık 2025 Cuma günü Ankara’da düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Samsung Türkiye, satış sonrası servisleri ve hizmetleri aracılığıyla müşterilerine sunduğu kesintisiz deneyim yolculuğu ve farklılaşan servis hizmetleri ile ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’ ödülünü almaya hak kazandı. Gerçekleştirilen törende Samsung Türkiye’nin ödülü Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat tarafından Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Kıdemli Direktörü Erbil Topgül’e takdim edildi.

 

Farklılaşan servis hizmeleri ile rekabette öncü

Samsung Türkiye’nin, müşterilerin hayatını kolaylaştıran servis ve satış sonrası hizmetleri, uzun ve detaylı başvuru sürecinden sonra yapılan titiz değerlendirmelerde ön plana çıkmasını sağladı. Mobil cihazları müşterilerin adresinden alıp onarım sonrası tekrar adreslerine teslim eden Kolay Servis uygulaması, alanında uzman teknisyenler tarafından yapay zeka destekli hızlı ve kaliteli kurulum, onarım ve bakım hizmetleri,  işitme engelliler için kurulmuş ve diğer Samsung ülkelerine de örnek olan “Duyan Eller” çağrı merkezi gibi müşteri deneyimi yolculuğuna değer katan projeleri ile Samsung Türkiye, her zaman tüm müşterilerinin yanında olduğunun altını çiziyor ve bir yandan da sektörüne örnek olacak projeler hayata geçirmeye devam ediyor. 

 

Kesintisiz cihaz deneyimi ile uçtan uca hızlı hizmet 

Cep telefonundan akıllı telefona evrilen cihazlar, bugün Samsung mobil ürünlerdeki teknolojik gelişmeler ve yenilenen ürün özellikleriyle AI phone olarak yeniden tanımlanıyor. Cihazlardaki gelişmelere paralel olarak sürekli değişen müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda müşteri deneyimini yeniden tanımlayan Samsung Türkiye, modern hayatın ihtiyacına yönelik olarak mobil cihazlar servis merkezlerini “Akıllı Servis Merkezlerine” dönüştürdü. Randevu almadan gidilen Akıllı Servis Merkezlerinde uzman danışmanlardan birebir teknik danışmanlık sunan Samsung Türkiye, yazılımsal gereksinimleri ortalama 10 dakikada çözerken, onarım gerektiren durumlarda cihazların ortalama yüzde 80’ini 1 saatte onararak müşterilerine teslim ediyor. Onarım süresi 1 saati aşabilecek durumlarda ise yedek cihaz sunuyor. 

 

Çevreye Duyarlı Onarım ile sürdürülebilirliğe katkı

Samsung Türkiye’nin geliştirdiği “Çevreye Duyarlı Onarım” hizmeti sayesinde, fabrika seviyesinde onarım teknolojileri ile klasik onarım yöntemlerinden farklı olarak, akıllı telefonlarda ve televizyonlarda tüm ekranın yenilenmesi ya da onarılması yerine, ekran katmanları ayrıştırılarak sadece gerekli parça değiştiriliyor. Böylece ürünlerin onarım maliyetleri azaldığı gibi elektronik atık miktarı da düşürülerek çevresel sürdürülebilirliğe katkı sağlanıyor.

 

Müşterilerimizin her zaman yanındayız 

Çağrı merkezinden dijital kanallara, servis merkezlerine kadar çok çeşitli kanallarda yürüttüğü müşteri odaklı hizmetler ile Samsung Türkiye, müşterilerinin 7/24 kesintisiz iletişimde olmasını, satış sonrası servis ve hizmetlerde en iyi deneyimi yaşamasına imkan sunuyor. Müşterileri ile temas kurduğu her kanalda proaktif davranarak dijital çözümlere yatırım yapıyor, verileri analiz ederek kişiselleştirilmiş hizmetler sunmaya öncelik veriyor. Samsung Türkiye tüm bu çalışmalar sayesinde müşteri taleplerine hızlı ve doğru çözümler sunarken müşteri memnuniyetini de her zaman odağında tutuyor. 

 

Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Kıdemli Direktörü Erbil Topgül ödülle ilgili olarak, “Bakanlığımız tarafından bu değerli ödüle tekrar layık görüldüğümüz için onur duyduk. Samsung Türkiye olarak müşteri memnuniyetini ilke edinerek sektöründe yenilikçi servis ve satış sonrası hizmetlerimizle müşterilerimize her zaman ihtiyaçlarına yönelik en iyi deneyimi sunma hedefiyle çalışıyoruz. Günümüzde teknolojik ve ileri özelliklere sahip ürünlerin yanısıra, servis kalitesi de rekabette en önemli ayrışma noktalarından birine dönüştü. Servis memnuniyeti artık müşteri sadakatinin oluşturulmasında en önemli bileşenlerden biri. Biz de yaptığımız yatırımlar ve hayata geçirdiğimiz uygulamalarımızla en yüksek müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Bu değerli ödüle tekrar layık görülmek, bu hedef doğrultusunda doğru yolda olduğumuzun en önemli göstergelerinden biri. Bu başarıda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımıza, iş ortaklarımıza ve müşterilerimize teşekkür ederiz” dedi. 

Fuzul Otoomotiv'den Togg'a özel yeni kampanya

İBB tarihi camileri titizlikle temizliyor

IF Wedding Fashion İzmir, Türkiye’nin üretim gücünü dünya modasına taşıyacak

Çocuklukta görülen şiddet beyni ve davranışı değiştiriyor

Samsung Türkiye’ye Tüketici Memnuniyeti Ödülü

Diyabetik ayak yaralarına karşı 7 kritik öneri

Kripto paralarda Noel etkisi, piyasaya sınırlı giriş oldu

Estefani tabak kırarken gözlükle önlem aldı

Meme Kanseri Sessiz İlerleyebilir!

2026 tatil sezonu erken açıldı | Yüzde 50’ye varan indirim!

İBB'den Darülaceze'de 2026'ya merhabe yemeği

Tohum Otizm Vakfı'ndan Otizmli Çocukların Eğitimine Katkı

Halkbank'tan emeklilere özel ayrıcalıklar

Tekstil ihracatçılarında vefa gecesi

Diş kaybı yalnızca estetik bir sorun değil!

Chia tohumunun 10 faydası

Travmatik bellek hayatı sabote ediyor!

Kış aylarında böbrek taşı tehlikesi artıyor

Kitap | Cesur Bir Kadın Hikayesi | Postacı Kadın raflarda

SOCAR Türkiye, GAMA Enerji’nin Çevrim Santrali’ni satın aldı

15 kilo veren Eser Yenenler | Kilo verirsem yine şaka bulurum

AYSAD’dan nitelikli dönüşüm çağrısı

Türkiye Kart Çankırı'da hayata geçirildi

ESET, Çin bağlantılı yeni bir tehdit grubunu ortaya çıkardı

Günün kitapları | Özkan Saçkan'dan 24 Aralık 2026 kitap yorumları

LÖSEV'den Dilek Topla Benim İçin projesi

Cem Karaca, Barış Manço ve Tanju Okan | Üç büyükler AKM'de

Ekonomik Zorluklar Çiftlerin Arasını Açıyor

OGM’den kaçak kesimlere karşı 7/24 koruma

Yapay zekâ yeni bir tehdit çağının fitilini ateşliyor

Yükleniyor

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.GALATASARAY A.Ş. 17 13 1 3 27 42
2.FENERBAHÇE A.Ş. 17 11 0 6 25 39
3.TRABZONSPOR A.Ş. 17 10 2 5 13 35
4.GÖZTEPE A.Ş. 17 9 3 5 12 32
5.BEŞİKTAŞ A.Ş. 17 8 4 5 8 29
6.SAMSUNSPOR A.Ş. 17 6 4 7 2 25
7.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 17 6 6 5 9 23
8.KOCAELİSPOR 17 6 6 5 -2 23
9.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 17 6 6 5 -6 23
10.CORENDON ALANYASPOR 17 4 4 9 1 21
11.GENÇLERBİRLİĞİ 17 5 9 3 -3 18
12.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 17 4 7 6 -4 18
13.TÜMOSAN KONYASPOR 17 4 8 5 -8 17
14.KASIMPAŞA A.Ş. 17 3 8 6 -10 15
15.HESAP.COM ANTALYASPOR 17 4 10 3 -15 15
16.ZECORNER KAYSERİSPOR 17 2 6 9 -17 15
17.İKAS EYÜPSPOR 17 3 10 4 -14 13
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 17 2 12 3 -18 9

YAZARLAR